Класифікаційні параметри ігрових технологій: 
За рівнем застосування: усі рівні.
За філософської основ
и: адаптованість.
За основним фактором розвитку: психогенні.
За концепцією засвоєння досвіду: асоціативно-рефлекторні + гештальт + сугестія.
За орієнтації на особистісні структури: ЗУН + СУД + + СУМ + Сен + ВДП.
За характером змісту: всі види + проникаючі.
За типом 
управління: всі види - від системи консультацій до програмної.
З організаційних форм: всі форми. 
За  формою підходу до дитини: вільне виховання.
 За перевагою методу: розвиваючі, пошукові, творчі.
По напрямку модернізації: активізація.
За категорії учнів: масова, всі категорії.
Спектр цільових орієнтації:
Дидактичні: розширення кругозору, пізнавальна діяльність; застосування ЗУН у практичній діяльності; формування певних умінь і навичок, необхідних у практичній діяльності; розвиток загальнонавчальних умінь і навичок, розвиток трудових навичок.
- Виховують: виховання самостійності, волі; формування певних підходів, позицій, моральних, естетичних і 
світоглядних установок; виховання співробітництва, колективізму, товариськості, комунікативності.
- Розвиваючі: 
розвиток уваги, пам'яті, мови, мислення, умінь порівнювати, зіставляти, знаходити аналогії, уяви, фантазій, творчих здібностей, емпатії, рефлексії, вміння знаходити оптимальні рішення; розвиток мотивації навчальної діяльності.
- 
Соціалізуючі: залучення до норм і цінностей суспільства; адаптація до умов середовища; стресовий контроль, саморегуляція; навчання спілкуванню; психотерапія. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий