Відмінності сучасного і традиційного уроків

                             Відмінності сучасного і традиційного уроків 
Признаки
Традиційний урок 
Мета уроку 
Мета уроку пов'язана тільки з засвоєнням знань і умінь. Розвиток і виховання йде спонтанно, попутно з отриманням знань 
Чітка цілеспрямованість уроку на формування якостей особистості 

Мотивація навчання (мета-мотив-діяльність-результат) 
Містить 
Як можна більше різноманітної інформації. Детальний виклад матеріалу один раз 
Виділення головного (генералізація матеріалу) 

Багаторазова варіативна опрацювання головного 
Середовище
навчаня 
Максимальна кількість різноманітних засобів на уроці 
Навчальний комплекс - мінімум необхідного в поєднанні 
Методи навчаня 
Орієнтація на повідомлення готових знань 

Заучування матеріалу 
Орієнтація на середнього учня 
Слабкий зворотний зв'язок 
Контроль тільки з боку вчителя 
Організація пізнавальної діяльності учнів 

Осмислення матеріалу 
Диференційований підхід 
Оперативний зворотний зв'язок 
Само-і взаємоконтроль 
Форми організації
навчаня 
Чітке розмежування форм навчання (урок, семінар, залік) та етапів уроку (перевірка знань, виклад матеріалу, закріплення, завдання додому) 

Переважно індивідуальна або фронтальнаробота учнів 
Громіздкі домашні завдання. Основний тягар опрацювання матеріалу перенесена на домашню роботу 
«Гібридні» форми уроку
 (урок-семінар, урок-залік) 

Взаємне проникнення етапів уроку 
Групова чи колективна робота учнів 
Засвоєння 80-90% навчального матеріалу на уроці за рахунок його багаторазової та варіативної опрацювання 

Комментариев нет:

Отправить комментарий